Home alone.

Khamis 8/12/2011
Sejarah lah kot untuk aku.Hari nie nasi goreng aku buat menjadi^^
Sebelum nie aku masak mesti hampeh.Well,learn from mistake.Act,hari ni duduk sorang,so kenaa pandai pandai lahh enn.Mama abah balik Perak,aku rather duduk rumah sorang sorang dari balik Perak.Why?Sebab tak dak genggg :3 

Wehh,sini sini aku tunjuk a way to nasi goreng aku.Hihi :3
Cili padi hat dah potonggg.
Bawangg hat dah potongg.
Unfried hotdogs & nuggets.
Haha,sakan dak aku weh? Hihi :3 Sikit pulun ler? Haha,at least aku belajaq dgn slow and smoothy.Harhar.Aku dah start minat lah weh.Apa pon tak boleh kan.Dulu Ya Allah,aku memang malass gilaa nak buat nie semuaa.Look,sekarang aku dah sukaa :3 Well,12 days to go for 18 years old.Wahaha.Next year 19 years.Damn,aku dah semakin tua dan kerepot.Dah dah,bila aku start hujah memang susah nak stop.So,shall we continue? hihi :3

At last,here my fried rice with hotdogs&nuggets.


See see.ohh damn :3
Finally :3 
"Hak alohhh,nasi gorengg jerr pon".
Wehh,memang nasi goreng 'jerrrrrrrrrrr pon' tapi hasil tgn sendiri okay.Harhar.It's delicious okay.Kbye :3