Hell over,party start.

Hoho^^
Part I.
Exam over.wuhuuuuu.Pening lalat aku hilang dah.Cmon,let's get party! 'even party kat rumah jah' HAHA :) Baby i like it! Pasai result nanti? Shitt,belakang kiraa noob.Okay,hobi semasa aku sekarang "Tidur sampai penat". Who cares baby? hihi :3 Tahun ni jah aku mainmain.Tahun depan kena struggle mati mati punya.Yeah "University,i'll be there for youu" 


Part II.
Today Abah's Birthday.
Act,aku ada plan nak buat card hat besaq punya,tapi tak kesampaian sebab atas dasar baloq liat aku.So,aku just text "Happy Birthday Abah,you're the best dad i ever had" nak beli hadiah pon tak sempat dah.Sorry Abah,next time Anis buat.Btw,mama lagi tak romantik,ada ka dia lupaa Birthday abah.Pukul 11 malam tadi baru mama ingat.Then,dia pon capai phone dia,then text abah wish birthday."Heh,tak romantik,abah dok dlm rumah jah pon mama oi,toh pon nak text,wish lah depan depan".

I love you Abah :)

Part III.
Tadi tgh gossip dgn mama.Tiba tiba jah mama soh baca buku 'Nota Kursus Haji Bersiri' sampai paham.Aku dah pelik,then tanya mama kenapa.Mama cakap maybe kalau dia p umrah next year or maybe next next year,dia nak bawak aku :) Good news and a bad news too.Good news,aku memang teringin nak p sana.But,bad news,i think im not ready enough :( Aku still dgn perangai aku yg lama tuh.Heh,susah nak ubah.