Woman had a deep feeling.

Allow me to rant my lonely dumply heart out.
This blog is suppose to be about me.
Aku yg selalu perasan bajet bagus ngan kekadang mintak penampo kaki tangan blog,tapi jgn la tampar betoi betoi,nanti kemek sebelah,sapa pon tak nak.hihi,dah start hujah merepek :3

Okay,actually I had a lonely day.Wait,scratch that.I had a lonely week.Haa,baru betol :3 On this fine day,aku asyik asyik asyik asyik termenung.Heh,apa pon tak boleh :3

Sunyi sebab nie ka Kak Anis?


No no no! Sama sekali bukan sebab atas nie okay :3 Ramai pikiaq aku sunyi sebab nie.Heh,tak lah kawan.Well aku sunyi sebab tinggal aku jah kat rumah yg mmg dah sunyi ni.Tak dak sapa nak sembang.Kawan? ada yg keja,ada yg busy,ada yg tak keluaq rumah,ada yg dok jauh.Heh :\ Nasib lah aku selalu pegang watak org paling kasihan :3